نوشته شده توسط : استاد سلام

تعریف شما از هنر هر چه باشد، هنرمند در همه جا محبوب و دوست داشتنی است و طرفداران زیادی دارد.

هنرمندان در هر حوزه ای که وارد می شوند، جان و روح تازه ای به همه چیز می بخشند و یک روز زندگی در کنار آنها می تواند به اندازه یک سال تجربه بر عمر آدم اضافه کند.

از قدیم هنر را هفت بخش کرده اند و هر کدام از این بخشها زیر مجموعه هایی دارند که همه ابعاد هنر و هنرمندی را شامل می شوند. از هنرهای تجسمی که شامل مجسمه سازی و معماری می شود تا ادبیات و زیر شاخه هایش، حتی حرکات نمایشی جزو دسته بندی های هنر محسوب می شوند.

همه ساله در فستیوال ها و جشنواره های بیشماری از هنرمندان و هنرشان تقدیر و تشکر می شود و به حق، معتقدیم که هنرمندان جزو اقشار محترم و برجسته هر جامعه ای هستند.

اما امروز و با توجه به رسالتی که در مجموعه استاد سلام مرجع تدریس خصوصی داریم، می خواهم از گروهی از هنرمندان یاد کنم که هیچ جا صحبتب از آنها در میان نیست. اما جالب است که همه ما در برشی از زندگیمان این هنرمندی را تجربه کرده ایم!

دانش آموزی که با تمام مشکلات دور و برش اعم از بحران نوجوانی، دشواری درسها، رقابتهای شدید بین گروه دوستان، توقعات بیشمار پدر و مادرها، راههای صعب العبوری که به دانشگاه ختم می شوند و تعداد زیادی خوان و مسابقه که تحت عنوان کلاس تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زیست و کلاس تدریس زبان انگلیسی همگی درصدد هستند تا نفس او را بگیرند هنوز صبح ها با انگیزه بیدار می شود و عصرها هم با انرژی به کلاسهای فوق برنامه می رود.

فارغ از طنزآلود بودن بحث، اگر با دقت به اوضاع و احوال دانش آموزان این دوره و زمانه نگاه کنیم، با موجود هنرمندی روبرو هستیم که از صبح تا ظهر با بمباران اطلاعات و آموزش روبروست و در شیفت دوم کاری خودش، بعد از یک وعده ناهار که هول هولکی می خورد، به انواع کلاسهای آموزشی مثل کلاس نقاشی و کلاس گرافیک می رود.

در بین فاصله دو کلاس فوق هم، معلم تدریس خصوصی حسابان به خانه اشان می آید و او باید با عجله خودش را به کلاس برساند. خوب که دقت می کنید با موجود هنرمندی روبرو هستیم که در برابر اینهمه فشار خم به ابرو نمی آورد و به افقهای دوی که در انتظارش نشسته، خیره می شود و برای آینده اش خیالبافی می کند.

نکنید! با بهترین دوران زندگی فرزندانتان اینکار را نکنید!





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی حسابان , کلاس گرافیک , کلاس نقاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: